Kendimce

 Zamanında vazgeçebilmek ne büyük bir lütuf. Vazgeçmek demiyorum bakın bu eylemi zamanında yapabilmekten bahsediyorum. 

Hayatınıza dair bir işten, arkadaştan, alışkanlıktan ya da en basiti bir eşyadan zamanında vazgeçebilmek. Elbet size zararı olan her şey bir şekilde hatanızdan çıkar. Fakat burada verdiği hasar sizin maruz bıraktığı süre de çok önemli. 

Kendimden örnek vermem gerekirse ben bu konuda kötü ya da iyiyim diyemem çünkü ben bu durumu yaşamamak için o işe hiç girişmeyen, o arkadaşı ile sınırları olan ya da o kendini alışkanlıklardan uzak tutan o tipim. Cesaret etmediğim şeylerin pişmanlıkları ile doludur genelde içim. Pişmanlıklarımın beni harekete geçirmesine engel olan ise içimde bir yerlerde evinden uzaklaşmadan oynayan, kurallara daima uyan o çocuk. Onun kendini güvende hissediyor oluşu tek tesellim.

"Doğru değişkendir, bakış açıları yanıltıcı, korku bir etkendir ve cesaret korkuların sizi tamamen kuşattığı anda gelir."

O zaman ben kendim için bir liste oluşturuyorum,

1- Yeni birini tanı 

2- Önyargılı olduğun bir kitabı oku / filmi izle. (Sanırım bir kişisel gelişim kitabı okurum çünkü bana çok anlamsız geliyorlar/ filmi bulamadım pek önyargım olan film yok sanırım)

3- Faydalı bir alışkanlık edin.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İyi Çocuklarız Aslında

Kendimi Yargılarken